Получена стока - казус
Публикувано на: 30 Яну 2024, 22:36
Здравейте,
Решавам да поръчам стока от магазин чрез сайта им. Плащам с карта, но плащането не минава. Издават ми фактура за банков превод която НЕ плащам. Решавам да се откажа, но все пак след Х дена ми звънят, че превода е минал, дали заради бъг в системата им, дали грешка на счетоводителката не знам и ми изпращат стоката.
От морална гледна точка е ясно, звъня и си плащам или връщам стоката. От неморална (ако реша да си мълча и я взема) какво може да се случи. Мога ли да понеса последствия заради тяхна грешка?
Поздрави,
Решавам да поръчам стока от магазин чрез сайта им. Плащам с карта, но плащането не минава. Издават ми фактура за банков превод която НЕ плащам. Решавам да се откажа, но все пак след Х дена ми звънят, че превода е минал, дали заради бъг в системата им, дали грешка на счетоводителката не знам и ми изпращат стоката.
От морална гледна точка е ясно, звъня и си плащам или връщам стоката. От неморална (ако реша да си мълча и я взема) какво може да се случи. Мога ли да понеса последствия заради тяхна грешка?
Поздрави,