КОДЕКС на международното частно право
КОДЕКС за застраховането
ЗАКОН за вероизповеданията
ЗАКОН за ветеринарномедицинската дейност
ЗАКОН за гражданското въздухоплаване
ЗАКОН за далекосъобщенията
ЗАКОН за държавния печат и националното знаме на Република България
ЗАКОН за защита на конкуренцията
ЗАКОН за защита на потребителите
ЗАКОН за защита на растенията
ЗАКОН за защита от вредното въздействие на химичните вещества и препарати (Загл. изм. - ДВ, бр. 114 от 2003 г.)
ЗАКОН за здравето
ЗАКОН за избиране на Велико Народно събрание
ЗАКОН за избиране на Велико Народно събрание
ЗАКОН за избиране на членове на Европейския парламент от Република България
ЗАКОН за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите
ЗАКОН за корпоративното подоходно облагане
ЗАКОН за лекарствата и аптеките в хуманната медицина (Загл. изм. - ДВ, бр. 10 от 2000 г.)
ЗАКОН за лекарствените продукти в хуманната медицина
ЗАКОН за местните данъци и такси
ЗАКОН за потребителския кредит
ЗАКОН за пощенските услуги
ЗАКОН за публичното предлагане на ценни книжа
ЗАКОН за радиото и телевизията
12. "Реклама" е всяко публично съобщение, включено в програмата на радио- или телевизионен оператор, във връзка с търговия, работа, занаят или професия, имащо за цел да насърчи продажбата, покупката или наемането на стока или услуга, включително на недвижима собственост, да съдейства за популяризирането на кауза или идея или да предизвика друг ефект, желан от рекламиращия. За това съобщение на рекламодателя е предоставено време в програмата срещу заплащане или друго подобно възнаграждение. Този вид публично съобщение не включва телевизионния пазар:
а) (изм. - ДВ, бр. 81 от 1999 г.) "скрита реклама" е представяне чрез аудио- или визуални средства на стоки, услуги или на името, марки и дейността на производител на стоки и услуги в предавания, които не са предназначени за рекламиране, и което представяне може да въведе в заблуждение аудиторията;
б) "средства за подсъзнателни внушения в рекламата" са индиректни специфични (включително и технически) методи за рекламиране, които не са обозначени като реклама и не се разпознават от аудиторията, като: използване на двадесет и пети кадър, излъчване на инфразвук и други подобни. Тези средства формират подсъзнателна психическа реакция и нагласа в аудиторията към рекламираните стоки, услуги и т.н.
ЗАКОН за рибарството и аквакултурите
ЗАКОН за трансплантация на органи, тъкани и клетки
ЗАКОН за туризма
ЗАКОН за тютюна и тютюневите изделия
ЗАКОН за устройство на територията
ЗАКОН за физическото възпитание и спорта
ЗАКОН за филмовата индустрия
ЗАКОН за фуражите
ЗАКОН за хазарта
ЗАКОН за храните