2020-03-24 0
От Groupe Renault в България съобщават, че в настоящата извънредна обстановка усилията им са насочени към поддържане на отличното ниво на обслужване и внимание към клиентите. Поради тази причина екипите на всички дилърства в страната са на разположение за запитвания и предоставяне на информация, свързана с продукти и услуги.
С цел да гарантира здравето и спокойствието на клиентите дилърската мрежа на Renault и Dacia започва да предлага нова услуга за отдалечен контакт - видеоразговор с търговски консултант и видеоразходка на шоурума. Новата услуга дава възможност на клиентите да се запознаят в детайл с предпочитания от тях автомобил в сигурността на техния дом. Услугата може да бъде заявена по телефон или чрез онлайн запитване и е валидна за всеки търговски консултант в страната.
Търговските представителства и сервизните центрове от мрежата на Renault и Dacia работят през седмицата с нормално работно време при строго спазване на санитарно-хигиенните изисквания. За да се осъществи контрол на потока от клиенти в обектите, Groupe Renault препоръчва всички, които планират посещение в дилърство предварително да уговорят подходящ час.